Cand si la ce varsta ati citit pentru prima data Harry Potter?
29 Oct 2010, 21:07
Ah ce vremuri
Cand am citit prima oara Harry Potter aveam 13 ani Smile....M'am dus impreuna cu mama la o prietena de a ei din bloc. O cunosteam doar eram prietena cu fiul ei. La el in camera in biblioteca am vazut prima oara cartile. Stiam despre ce e vorba doar vazusem primele 2 filme. Eu nu ma prea omoram cu cititul pe atunci. Nici sa aud de el! Dar atunci curiozitatea m'a invins si l'am intrebat pe Bughy daca pot lua cele 3 carti de la el. Asa ca le'am luat si m'am pus pe citit.
Cand am terminat prima carte mama se inchina. Cum am mai spus pana atunci eu si cititul nu aveam nici o legatura,insa ramasesem atat de placut surpirnsa de modul de a scrie incat am inceput si a doua carte si a treia,apoi am zapacit-o pe mama cu celelalte 4 carti
Cam asa a inceput la mine Harry Potter

[Image: YotrHop.gif]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply

Messages In This Thread
Re: Cand si la ce varsta ati citit pentru prima data Harry Potter? - by Ginny Anne Alden - 29 Oct 2010, 21:07

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Cui i se datoreaza aventura mea Potter? Darkason Pain 1 2,042 22 Oct 2011, 03:34
Last Post: Valentino Gaunt
  Harry Potter Prequel Kennya Allen 2 1,988 30 Apr 2011, 01:09
Last Post: Kennya Allen
  Rezumat Harry Potter si Ordinul Pheonix James Potter 0 2,110 10 Apr 2011, 15:41
Last Post: James Potter
  Rezumat Harry Potter si Printul Semipur James Potter 0 2,576 10 Apr 2011, 15:36
Last Post: James Potter